Sunday, August 15, 2010

Maj (R) Kasmuri Abbas, Alam Shah Coy

Famous Quote (lebih kurang lah, dah lama) 'If u wanna excel , pick something other ppl can't compete, for instance I took up archery...' yeke Tuan...:D

His portfolio at facebook

Update: Email received on 16th Aug 2010 :

Begin Quote

Kasmuri2@streamyx.com

 to me.

 
Waalaikumsalam Mangchik,
Ya. Saya lah jurulatah yang di maksudkan. Nama Kasmuri bukan ramai macam Mohammad atau nama biasa. Jadi, saya lah orang nya, Saya rasa terharu juga ada yang mengambil berat untuk nak tau. Anyway saya go on pre mature retirement pada June 1991 unutk bekerja dengan syarikat logistik Konsortium Perkapalan Berhad. Saya berhenti dari syarikat ini pada tahun 2005 unutk buka syarikat saya sendiri. Syarikat saya, Mesra Logistic (Southern) Sdn Bhd, saya berkongsi bersama sama isteri saya,di Johor Bahru. Begitu lah sikit cerita saya.
Mudah mudahan silatulrahim antara kita berpanjangan.
Sekian terima kasih. Keep intouch.  
Mejar Haji Kasmuri Abbas (B)

End Quote 


Did he just wrote 'Jurulatah' :D Kot ade skot yg baca , takkan tabley bagi LO hahahaha

Facebook account here

No comments: