Wednesday, November 9, 2016

081116 - Dining Out Mej Gen Amir Hashim TUDM

Credit to 'TUDM'

"MAJLIS MAKAN BERADAT SEMPENA PERSARAAN PEGAWAI KANAN TUDM
KUALA LUMPUR, 8 Nov 16 – Majlis Makan Beradat sempena meraikan Pegawai-pegawai Kanan TUDM yang akan bersara di dalam perkhidmatan telah diadakan di The Royale Chulan Hotel.
Pegawai-pegawai kanan yang diraikan adalah Mej Jen Dato’ Ahmad Tarmizi bin Elias TUDM, Mej Jen Dato’ Hj Abdul Karim bin Abdul TUDM, Mej Jen Dato’ Amir bin Hashim TUDM, Brig Jen Dato’ Shamsuri bin Alias TUDM, Brig Jen Dato’ Asmuni bin Takriff TUDM, Brig Jen Dato’ Tuan Mustafa bin Tuan Hussin TUDM, Brig Jen Dato’ Hj Jaafar bin Kasim TUDM dan Kol Hj Ahmad Zulkifle bin Mohd Zain TUDM.
Majlis ini diadakan bagi menghargai jasa serta sumbangan bakti yang telah ditaburkan oleh Pegawai-pegawai Kanan TUDM yang diraikan di sepanjang pekhidmatan di dalam TUDM khasnya.
Hadir sama memberi penghormatan di majlis tersebut adalah Panglima Tentera Udara, Jen Tan Sri Dato’ Sri Roslan bin Saad TUDM, Timbalan Panglima Tentera Udara, Lt Jen Dato’ Sri Hj Affendi bin Buang TUDM dan Pegawai-pegawai Kanan TUDM yang lain beserta pasangan masing-masing. Bagi pihak seluruh warga TUDM amnya mengucapkan Selamat Bersara dan Selamat Maju Jaya. Jasamu dikenang."









No comments: